Bff 4-ever

2013-05-12
18:47:56

Sorry att vi inte har skrivit på dagar
jag ber om ursäkt men jag har iallafall fått min nya iphone 4 nu så min gammla telefon var avstängd. Men i fredags kom en av mina närmaste vän Michelle hem till mig. Michelle bor i stenungsund, så vi pratade och pratade nästan hela dagen. Det var jätte kul att ha dig hos mig Michelle.... Men på lördagen så kom Michelles mamma och hämtade oss så skulle vi åka till henne men hon föreslog att vi skulle träffa hennes syssling Sanna. Vi hoppade stutsmatta och sen när jag och Michelle skulle gå och hämta våra grejer hos Michelle ( vi skulle sova över) Det var jätte långt att gå dit och hem sen när vi hade komigt hem till Sanna så kom jag på att jag hade glömt min väska hos Michelle och vi skulle ju hämta den, så vi gick hela vägen till Michelle igen. Men vi mötte Michelles jävla vänner dom var jätte tykna mot oss:( Sen när vi gick hem till Sanna så möte vi hennes elaka vänner igen och innan vi möte dom så hade Michelles katt följt efter oss och han är inte fullvuxen (katten) men det tog jätte lång tid att få bort han eller lämna han. Men han smet hela tiden och så sa en av tjejerna: asså man ska ju inte jaga en katt fattar väl ni! Asså åå vad jobbiga dom var för att dom satt fan och pratade skit om oss när vi var vid dom. Men sen så skickade hon som typ var "ledaren" men hon skickade massa bilder på Michelles katt och skrev: stakars katt han behöver nog lite kärlek. Där gick gränsen för oss så det blev ett stort bråk på kik. Men jag skulle åka hem när det var som störst och jag vet ej om det löste sig. Hoppas det. Men vi hade kul om man räknar bort dom idijoterna. Nu ligger jag i min säng hos daddy och försöker ladda ner insta men det går inte :(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: