Bff 4-ever

2013-08-04
21:21:34

BFF!!
Hej!
Förlåt att jag inte har skrivit på länge,men jag har inte haft tid.
Jag har varit med mina gulliga grisar.Vi hade jätte roligt tillsammans. Fredag kväll så sov jag, Anna och Ebba över hos Amanda.Vi gjorde ansiktsmask och åt massa med godis. Vi hade jätte mysigt.
Dagen där på så åkte våt till ett badställe och badade. Men sen så började det att regna. Så vi åkte till en annan ö som det inte regnade på. Vi grillade korv och hade jätte mysigt. När vi åkte till båthamnen igen så var vi dygn sura, för det hade skvätt upp jätte mycket vatten i båten och vi satt längst fram!!!.
Men sen så åkte vi hem till Amanda duschade lite bytte om sen åkte vi hem till Anna och åt tacos.Vi har haft jätte mysigt. Ha det så bra och ta hand om er // Matilda <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: