Bff 4-ever

2013-08-04
21:59:26

Today
Idag så hade jag sov morgon:) Det var faktisk jätte längesen jag hade hov morgon. Kändes skönt att kunna sova ut. Men våra grannar kom över när jag hade vaknat. Men vi bygde först en hinderbana men den sög. Så bara vi kom på att vi skulle köra en tävling med Wille , hans kompis och grannens bror (han är med granne då men, men) Vi sprang runt som ganligar i huset och tog allt som man hitta. Våran blev bäst. Mycket mysigare.
Söta grannen❤❤. Han tog min crosshjälm;)Men sen åkte jag och bada med Ebba i en sjö. Jätte kul. Och det var kallt i början men när Wille gick i vattnet fast på ett annat ställe då, men då blev det varmare. Men imon ska jag ha en familje dag och ska nog ut och springa. Fotbollen börjar ju på tisdag. // manda❤
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: