Bff 4-ever

2013-05-23
21:18:53

My dream
Jag har haft många drömmar igenom alla mina 11 år och jag satsar alltid mycket på det. Men nu har jag en dröm som jag har nu haft sedan 1 då jag fick testa att spela in en film med skolan och det var helt underbart jag levde mig in i rollen... Men nu är den större än någonting för utan våran vänskap men jag hittade en bra sajt med massa olika reklam och filmer som dom som spelade in filmer behövde mer men det kostar 69 kr i månaden men jag kunde ha fått då huvudrollen i en film eftersom det var ett ledigt jobb men jag är inte säker... Ska jag satsa allt på filmen och ändå vara med vänner och spela fotboll eller ska jag sattsa på det som jag brinner för Aa jag vet inte och behöver eran hjälp vad ska jag göra???

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: