Bff 4-ever

2013-05-19
19:40:00

My Day!!!
Hej!:D
Idag har jag varit på Liseberg:D
Ni kanske tror att jag åkte dit, åkte attraktionerna och sedan åkt hem!
Men... Jag går i något som heter "Blås Essen" och det är en orkester, och där spelar jag klarinett. Och varje år så spelar dom på Liseberg. Men då var jag där och spelade och vi gick in GRATIS och så fick vi två biljetter var GRATIS!! och min kompis Lina som också spelar klarinett och hennes mamma också ( det är många som spelar klarinett )
Jaja men då så fick Linas mamma också två biljetter som vi två fick.( för hon ville inte åka något ) Så det slutade med att vi ( Jag och Lina ) fick tre biljetter. Då åkte vi Balder två gånger och Spinrock en gång :D
Sen flöde Lina med mig hem och så "lekte" vi med min katt Fluffy<3// Anna :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: