Bff 4-ever

2013-05-09
21:51:06

ingen iphone
aaa blie skit arg min iphone som jag skulle få den hade låts sig så man kunde inte öppna den. är jätte arg vad elakt av dom!! så nu letar pappa efter en ny. 
 
kan vi försöka få 20 läsare imon?? hoppas att ni kan hjälpa oss. för jag (manda) har planerat att göra lite tävlingar och sådant. och ge er tips vi är ju 4 och alla vi har ju andra vänner och vi har ju förlorat vissa och fått nya eller ha märkt att dom var falska så när vi får 20 så ska vi göra en hjälp sak som hjälper alla med problem och ni kan med fråga om kärleken så kommer vi att hjälpa er men vi berättar mer när vi får 20 sorry att jag tjatar men jag vill få mera läsare och kuna hjälpa mer
 
//mandy ta han om er

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: