Bff 4-ever

2013-06-24
06:21:38

Liseberg❤❤
Ja, hur ska man säga det...? Jo lilla Jag har ju solklart flöt att stänga av mitt alarm till fotbolls skolan. Så den ringde ju vid 5:( Hatar när jag är så slarvig... Men till en helt annan sak.. I dag kommer min bästa vän Michelle till mig. Och Ebba med också. Men dom sover över med mig hos pappa för det är större där. Men på tisdag så kör ebbas mamma eller farfar ner oss vet inte vad hon skrev till mig på kik. Så på tisdag så ser ni oss vid Liseberg, WOOP WOOP :) Igår var jag med Ebba och några på hennes gata och spelade fotboll... Ebba får berätta mer tycker jag... Men mer inlägg kommer idag från mig... Lite film tips och sådant om dom hjälper mig med det solklart.
Älskar bilderna så❤❤❤//manda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: