Bff 4-ever

2013-06-30
16:34:41

Lämnat Skövde
Jaha nu var man hemma:( Men fan vad jag kommer att sakna Skövde och alla som man träffade. Jag har gjort det som jag älskar mest och varit med dom som jag älskar mest. Jag har skämt ut mig för hela ytterby med skit i dom spelar i samma lag eller vad man kan kalla det. Men alla ytterby lag som var med på skarevicup sov i samma skola. Det var 250 lag med i åldrarna 12-16. Det var väldigt ut sprit på skolorna... Men 2 av 6 ytterby lag nådde finalen, P-97 och F-98 men ingen av dom vann. Jag har kört konsekvens varje kväll med Nora och Isolde och så några mer men dom vågade inte så mycket. P-01var där och vi typ gick in till dom hela tiden och letade efter godis. Ååå fy fan vad jag saknar Skövde. Hoppas att vi kan komma dit nästa år med och allt var lika dant som denna gången. // manda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: