Bff 4-ever

2013-06-16
16:46:06

I gonna miss you❤
Nu är det min tur att gråta och jag som har så mycket smink på mig:/ Men jag vet att det är skit jobbigt när man skriver samma saker fast en annan person så jag gör inte det utan skrev till dom på kik❤ Jag Manda har jätte svårt att ta in folk i mitt hjärta och lita på folk. Men dom som väl kommer in är dom som jag pratar med och mina kära bff är alltid där vi bråkar men det är för vi vet varandras bästa och älskar varandra och vill ens bästa. Jag träffade Matilda på en dans vi gick i samma grupp och pratade då och då men jag var typ aldrig med utan jag lekte i stället och läraren blev sur. Och sedan så börjande vi i samma klass för Ebba och Anna gick på en annan skola. I ettan så flyttade Ebba och Anna till B klassen (våran) och vi var med varandra men det som gjorde oss till bff var den ekorre leken vid dom tre träden. Det var där vi blev riktiga bff och det har hålt i ca 6 5 år och vi är ju fyra och det sägs att tjejer bara kan vara två stycken... SÅ DÄR SER NI SOM INTE TROR PÅ ATT TJEJER KAN VARA 4! Och alla har rätt till mer än 1 bästis och inte folk ska försöka förstöra! //manda❤❤

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: