Bff 4-ever

2013-06-26
22:11:29

Gjort färdigt något, så blir det alltid nytt
Hehe as dålig rubrik vet men det jag vill framhäva eller vad det heter... Men när jag väl har gjort något så är det alltid ng nytt på g:/ Men det var skit kul jag och Frida gick gasten.. AA.. Fast den var inte alls så läskig förutom en kille som hoppade fram och jag sa bara "tjenare mannen" och så slog han till mig med en näsduk, sen så kom han igen (fast jag vet inte om det var han eller inte) men så sa jag till han att inte slå till mig med den igen men det gjorde han ändå fast lösare men jag är inte den som blir ledsen så ofta av en näsduk. Men Michelle vann en kanin och Ebba godis. Och jag inget:( Men imon drar jag och Ebba till Skövde och spelar skarevicup och vi kommer nog att vinna ganska stort över er andra( hoppas jag eller bara i mina drömmar) Men jag kank inte skriver då vet inte om jag har internet men om inte får jag väl fixa fram det:) Men det har varit skit kul idag och jag längtar tills nästa gång vi åker till Liseberg. // manda
Älskar kortet

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: