Bff 4-ever

2013-06-10
15:47:01

Det börjar närma sig
Åå jag längtar snart så är det sommarlov❤❤❤ Men efter det så är vi störst på skolan och vi kommer att få betyg. Blää....... Men mer vill jag inte tänka på eller mera läxor och jag hinner nästan inte nu och ännu mer och jag vill inte se hur dåliga betygen är. Men vi slipper sexorna som vi har nu vissa kommer man sakna men jag hänger liksom inte med dom men det går massa med skvaller och hit och dit men vissa sexor är elaka mot oss och ja jätte jobbiga och tror att dom är bäst. Tänk om vi blir så och femmorna då kommer att hata oss. Jag vill inte tänka på det. Men mitt sommarlov hoppas jag blir det bästa. Sola, bada, kompisar,campa,kanske till Turkiet, vara uppe hela natten, Liseberg, shoppa, bara blogga och slappa. Så det blir inte som förra året jag var sjuk nästan hela tiden trött när jag orkade så regnade det asså så perfekt. Det är en dag kvar tills skolavslutning:) Jag har köpt kläder till skolavslutningen och snygga skor men korten kommer på onsdag så alla kan se och imon kommer en "slut på idéer" och kanske en video // manda❤❤❤❤

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: