Bff 4-ever

2013-06-30
23:06:30

borta bra men... hemma bäst
Nu är vi hemma, eller vi har varit sen typ 5. Men de var jätte kl. F-98 och P-97 gick ju till final, den matchen vi såg blev de straffar. De var jätte spännande! Vi har gjort massa kul i Skövde... Vi fick spela tills kvart-final men åkte ut :( De blev 2-2 och så blev der straffar. Jag var tvungen att ta en straff. Men.den satte RIBBAN! >:[ den sjulle suttit! Men nu blev de inte så.. Hoppas, hoppas vi åker dit nästa år igen.. Juste min pappa har kommit hem.från Sydafrika (han har vart där i ca 5 veckorr) Så nu är jag hos pappa..vi har sett på film.och nu ska jag gå och lägga mig för jag är trött sen skadevii Ha dé gött //Ebba ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ (de skulle vara Ett hjärta....)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: