Bff 4-ever

2013-07-02
12:28:42

Tänk tillbaka ett tag
Hittade lite kort på när jag var liten. Tänk på hur värden var då...
 
Det kortet är på mig och min kompis Zäta. Nu går vi i samma klass med men tänk tillbaka hur var mitt liv då? Jag var bara 3 år där skulle fylla fyra. Omg jag var den lataste i värden. Lekte varje dag men mina prinses klänningar. Sen så var jag den som liksom lekte med allt och alla. Jag har ett kort hemma hos pappa med där jag sitter i sägen har hittat en gammal öl burk ifrån min fasters fest tror jag det var men där så satt jag i sägen med ölburken i handen och hade vatten i den. Haha vad fult kortet är;) 
 
Haha våp tänk nu hur jag ser ut och min personlighet är inte den samma... Jag hatar prinsessor...//manda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: