Bff 4-ever

2013-07-13
16:15:54

småbarn...
igår så sov Willes kompis Victor över hos oss. Dom var inte direkt tysta... Babblba gjorde dom hela tiden. Det är ju fotbolls Em nu i Sverige och jag märkte att vi inte har skrivit så mycket om det men, så ni inte tror att vi inte tittar på Em för det gör vi eller jag iallafall. Men vi tittade på England mot Spanien och åt popckorn. Tycker att Spanien som inte hade varit med i något mäster skap försänar att komma långt i år. Men killarna gick ut för det var tydligen för tråkigt. Fattar inte hur dom tänker. Men dom skulle sova vid 10 men dom gillade inte Willes sääng sa dom så dom gick fpörst till pappa och frågade om dom fick sova i hans säng men det blev ett NEJ! Och sen så fick dom iallafall sova i min säng uttbäddad. Och jag sov i soffan. Men vi åkte ut med båten idag. Ingen av killarna kunde sitta still. Och lyssna på pappa gjorde dom värkligen inte.. Vi åkte hem vid 14.45 tror jag och så fiskade vi krabbor. Fick bara 5.. För någon av killarna hade slängt ut en stor bunt med musslor till alla krabbor. Men jag har precis städat mitt nya rum. Ska bara hitta en snygg tv och soffa på nätet och sen är det färdigt mitt rum. Men ikväll spelar Sverige mot finland. Så ska titta på den matchen och se sverige vinna. Det går inte med bilder ifrån min dator för den vägrar att gå in på ninfoga bild så det blir ingen bild, sry //manda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: