Bff 4-ever

2013-07-23
21:42:19

Hej då
Hej då Sverige❤ Hej Danmark. Det ska bli skönt att komma till Danmark. Jag är typ alltid där varje år, men min mormor hade en man eller vad man kallar det. Men dom var tsm i 6 år tror jag. Men vi åker ändå hit. Mamma, Wille och mormor. Våran fjärja går klockan 7.15 imon (!) Så måste gå upp 5:( Och det är så tidigt jag brukar gå upp när det e skola... och det känns inte bra:( Men jag vill tipsa om en grym AFTER SUN. Jätte bra tycker jag. Man kan köpa den i mataffärer och i vissa klädersbutiker har jag tillochmed sätt. Men jag får lenare hud och den håller kvar solbrännan. 
Hawaiian Tropic heter den och är jätte bra. Den hade jag i Kreta och då så solade jag typ hela tiden. Synd att jag bytte telefon annars kunde ni ha sett hur mycket färg jag fick då. Och när jag kom hem till iskalla Sverige så var den kvar ca 3-5 veckor sen så blev det typ minus grader i Sverige så jag blev en blekfis... Men jag får tjata på dom andra att försöka blogga, Matilda kank inte kan eftersom hon är iväg och har dåligt nätverk. //manda❤❤
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: