Bff 4-ever

2013-07-22
19:29:56

❤❤
Jag suger på att uppdatera känner jag:( Men ska göra mitt bästa. Men det var jätte kul igår med Ebba. Badade och det var några grader varmare hos Wille... Men vi såg på Em och Sverige är i semi! Fast dom möter Tyskland och vissa som jag känner säger att dom fixade sig till en lättare match som då va mot Italien. Så vem vet om Tyskland ville möta ett sämre lag för att komma längre, eller dom är inte så bra som dom var en gång i tiden. Men Sverige kommer säkert att vinna mot dom❤. 
Idag så var vi ute med pappas båt. Sen så kom mina kusiner till rörtången så vi hämtade dom där. Höga vågor var det allt. Men vi fiskade krabbor och bada. Imon ska jag ut med båten igen. Försöker att få tag i Ebba!! //manda❤

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: