Bff 4-ever

2013-07-03
13:31:00

Englandâ€đŸ˜
 
Hej!
Det var vÀldigt lÀnge sen jag skrev för jag har varit pÄ sprÄkresa i Englandni 2 veckor.
 Jag har saknat mina grisar jÀtte mycket och jag Agardh försökt hÄlla kontakten sÄ bra som möjligt.
Men jag bodde i en vÀrdfsmilj som var jÀtte snÀlla och gjorde allt för att jag och min rumskompis Thomasine eller som jag och alla andra svenskar,italjenare och finskar kallade henne.
Jag grÀt som bara den nÀr vi skulle lÀmna dom...
Vi hade kommit sĂ„ nĂ€ra varandra alla 30 stycken svenskar  kommer jag sakna som bara den. Men nu Ă€r av hemma och bara chillar. Ska kanske göra nĂ„got med Ebba sen.❀
Men jag köpte inte sÄ jÀtte mycket men köpte bland annat den tröjan DIVA som jag Àriktigt nöjd med;) Men ni fÄadhd det sÄ jÀtte bra kram eran //Matilda

Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn: Kom ihÄg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: