Bff 4-ever

2013-07-06
19:46:20

Åkt ut med båten❤
 Min telefon har varit urladdad igår , så jag kunde inte göra ett inlägg till...:( Men idag så har vi varit ute med båten solat och badat. pappa sa att jag hade fått mycket färg så jag får väl hoppas att han inte ljuger så mycket som jag försöker.... Men det var massa med bränmaneter där när vi kom så jag fick gå runt på stranden och slänga dom längre ut. Men vissa hade typ torkat upp så jag lät dom vara. Men tyvärr så hade jag inte med mig telefonen så det blev inga kort. Men ni får nöja er med några gamla kort ifrån Katten som en ö heter.
Det finns mer men det tog så lång tid att ladda upp. Men måste hjälps min lillebror med sin nya tv. Eller min gamla vi har nämligen bytt rum och bror ville inte gå med på det så han fick min Tv. Och jag ska få en nya tv och soffa. //manda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: