Bff 4-ever

2013-05-27
20:24:20

Friidrottsdagen
Idag så hade vi friidrottsdag och sedan kom jag och Matilda till Anna och Ebba vart redan där men jag ska berätta lite om dagen i dag.... FRIIDROTTSDAGEN: det är hela mellanstadiet som alla elever ska välja 3 grenar som dom ska göra under dagen. Dom man kunde välja på var : 60 m, längdhopp, 400 meter , kast med liten boll, kulstötning, höjdhopp. Jag (manda) valde 60 meter, längdhopp och kast med liten boll. Det gick inte så bra för mig men 60 meter tror jag att jag slog mitt rekord men hoppas det. Men vi får inte veta vilka tjejer och killar som vann utan det vet vi på skolavslutningen. Men det var tjejer mot tjejer och kollar mot killar... // manda
Kom på den förut..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: