Bff 4-ever

2013-06-16
15:45:20

Ni lyser upp min dag! <3
Hej!
Blev värkligen tårögd för det inlägget som Ebba skrev <3
Jag älska alla mina 3 bästisar nu och för alltid!
Jag hoppas att ni oxå har några som ni har väldigt nära varandra...
Utan Ebba,Anna och Amanda så skulle jag inte vara hel. Vi kallar varandra för grisar,grödor,sötnötar osv...
Vi kikar i timmar varje kväll och dag. Vi pratar ut om allt och jag älska mina grisar!! <3
Jag kommer att åka på språkresa i 2 veckor och jag kommar att sakna dom så. Kommer fösöka att prata eller höra av mig till er när jag är i England.
Nu lysnar jag på "I Would2 acustic men Justin Bieber och gråter nästan när jag tängker på er...
Ni ska veta det, jag älskar er och ni kommer alltid att vara mina små grisar även om vi slits ifrån varandra!
Ni finns i mina hjärtan och kommer alltid att finnas och ha en plats där<3 Justin gör det inte lättere för mig...
Lysnar på 2 Nothing Like Us2 och nu gråter jag värkligen. Jag gråter för jag tängker på hur livet skulle vara uten er...
Utan Amandas dåliga skämmt som det bara är hon som skrattar åt dom :)
Utan Ebbas skratt som tränger sig in allra in i hjärtat <3
Utan Annas upmuntran som kan göra en glad på något magiskt sätt :}
Men Utan er så skulle jag inte vara hel...
Ni alla lyser upp min dag. Man kan värkligen prata ut med er...
Även om man är långt bort så kan inte vänskapen vara starkare<3
Vi har varit bästisar i snart 6 år, Försa gången vid dom där tre träden vid skolan det var då vi möttes. Man behövde inte säga något
man bara viste att man hade funnit en vännskap som aldrig kan försvinna!
Jag har fyra bästisar och jag älska alla otroligt!
Alva,Ebba,Anna och Amanda!
Ni ska veta att jag älskar er och det kommer jag altid att göra!!!
massa kramar från eran Matti <3<3<3<3:*

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: