Bff 4-ever

2013-06-06
22:40:17

National dagen
Har varit på kungälvs fästning och tittat på uppträdanden grillat med familjen och soola. Det har kommit upp en video eller så kommer den snart. Min telefon laggar när det gäller videofymi. Men jag var uppe tills 3 tror jag igår eller idag kan man säga. Och vaknade sedan vi halv nio pigg som om jag hade tat värdens uppiggande energidryck. Men åt frukost sedan kom min granne Minna och undrade om jag ville komma ut och det gjorde jag. Sedan så följde Minna med pappa och min bror och fiskade krabbor. Vi fick 1 stor glass var 1 bulle och 1 stor dricka och 3 krabbor tillsammans äh lite skillnad där men sikt i. Sedan åkte vi hem släppte av Minna hemma jag pakade min väska för jag ska sova hos min kusin Belle. Sen åkte vi ner till min farmor och farfar och grillade. Sedan var det dags att fira Sveriges national dag. Men Markoolio uppträdde där så vi tittade och vi var jätte när på att få gå upp och sjunga men när det var typ 5 före mig och Belle så sa Markoolio "stopp det räcker nu med folk" jaha kul att inte hela Kungälv fick se mig :( . Men efter det åkte jag hem till Belle och vi var ute och cyklade i minst två timmar. Tåg lite kort på varandra vid hennes skola. Men nu så skämtar vi lite och pratar om killar eller man kan liksom säga jag skriver och Belle pratar om killar men jag är inte värdens bästa lyssnare. Men god natt❤❤ ses imon
pg" data-oid="51b0f308e087c32643beb131" class="image" />

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: