Bff 4-ever

2013-06-17
20:08:40

Min dag!
Hej idag hade vi eller Anna Ebba och Amanda fotbollsskola och den började kl.09.00!!!!!!! Fattar ni vad tidigt!!! Men vi blev i grupp 8 vi 01:orna och 02:orna men det var jätte kul men sen så började Hugo (en av 01 killarna) skvätta vatten på mig och helt plötsligt blev det ett stort vatten krig och jag helde en hel flaska på en kille som heter Anton!!!! Men sen så kom den konstiga kocko vaktmästaren och blev jätte arg och så klart så sa vi att det var killarna som började och att vi bara var nårgra oskyldiga offer så gjorde han en tab... Han skällde ut 00:orna istället för 01:orna😂 Men sen så gjorde han en till tab... Jo när killarna bombarderade mig med vatten så ställde jag ifrån mig min lilla matväska! Och gissa vad han gjorde...!!! Han tar och uppnar väskan och tar ut mitt äpple som ligger där i och slänger det!!!.... SEN så frågar han vems den är!! Asså han är så korkad!!!!!men det var typ min dag så nu får Ebba och Amanda berätta resten!!!:D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: