Bff 4-ever

2013-06-20
22:31:26

Jag?
Jag gråter nästan aldrig men nu i går kväll så fick jag reda på en sak:( Och det var skit ledsamt och det är Matilda som jag brukar prata med om det som jag fick reda på.... Men jag kan ju inget ring det gick inte ifrån min telefon och kika går ju inte heller för man har inget internet tror jag... Men fan jag grät jätte mycket i natt vaknade och bara saknade ihjäl mig. Varje gång jag tänker på dig så kommer tårarna fram och du får mina tårar på telefonen och på täcket som bara säger 3 ord JAG ÄLSKAR DIG❤❤❤❤ Alla gråter och vissa visar det inte men utan för. Men dom flesta vill inte visa för folk att dom är ledsna. Jag hatar att visa att jag e ledsen men jag var trött försökte hela dan att vara glad men det gick inte:( Jag försöker att inte visa och jag tror att det inte bara är jag... //manda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: