Bff 4-ever

2013-06-07
20:53:35

Home
Kom hem ifrån Belle vid 5 men jag har inte direkt orkat att skriva. Men nu skriver jag och tittar på fotboll❤❤ Sverige mot Österrike tror jag. Heja Sverige men allt mys som vi hade har jag och Wille redan ätit upp. Oppps.... Men imon ska jag ut med båten med pappa. Jag är nu hos mamma men hon och Wille ska träffa några vänner och ingen är i min ålder så jag ville följa med pappa. Så nu Sverige måste det bli lika fint som idag fast finare så jag kan sola och jobba på brännan. Men imon ska jag leta upp några fina kläder som jag kan tipsa er om så ni får lite bättre sommar kläder om ni vill.. Men det är en hel stil från olika märken och affärer osv men håll utsik imon så kommer en stil. Och så kank jag gör en hiss eller diss vem vet men håll utsik imon. Så får ni ha en fortsatt bra dag så ni som inte tittar på fotboll SÄTT PÅ TV 4 Nu så hejar ni på Sverige //manda❤
En bild från igår

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: