Bff 4-ever

2013-06-06
18:11:07

Hej igen...!
Nu har jag kommit hem från nationaldagsfirandet. De var massa bra artister där och sånt... De här är första gången jag skriver från datorn faktiskt! :) Igår då, var jag, Matilda och Amanda som skulle baka chokladbollar. Vi hade inget smör (man skulle ha 100g) så då skulle vi låna smör av grannarna. Matilda och Amanda skulle fråga Hugo, som går i våran klass, men de ville inte ge något smör (eller så hade de inget). Så då tog Amanda och Matilda Kevins cycklel (Kevin var hos Hugo). Och sedan började vattenkriget! :P Vi fick låna smör av Jesper (som också går i våran klass). Men då skullle Kevin och Hugo såklart också baka, fast en dubbel stats! SEnare bestämde vi att vi skulle ta en fika tillsamans, Kevin, Hugo, Amanda, Matilda, Jag, Jesper och Eddie (Eddie var hos Jesper). Men Amanda var inte med för hon skulle åka och shoppa :´( Jaa... de var dgen igår! //Ebba

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: