Bff 4-ever

2013-06-15
22:31:47

❤Göteborg❤
Hej! 😊 Idag så har alls vi fyra spelat match ;) Det gick inte så bra för oss... Vi förlorade Med 6-1 det var våran oturs match... Men det roliga var att jag gjorde ett mål från Nästan halva plan 😝 Sen efter matchen så åkte jag till Göteborg! Jag åt två toaste, en mini makarone (stavning) Och drak en mango lemonade 👍 Det var jätte gott;) Jag handlade lite till min språkresa bland annat en ordbok svenska till engelska, ett par gula solglasögon as coola tyckte jag, en ögonskuggs palete, nesesör, tre läppstift dom kostade 10kr styck,så varför inte? A det var nog det jag köpte. Ska diva snart är jätte trött efter en lång dag;) Ni får ha det så bra :) sprid gärna bloggen. Www.forebestfriends.blogg.se Men ni går ha det så bra massa kramar // Matilda ❤ <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: