Bff 4-ever

2013-06-03
07:20:20

God morgon❤
Jag vaknade vid 4 tiden i natt och var klar vaken så jag gick upp och valde vilka kläder jag skulle ha. Så tänkte jag kolla hur många kort Ebba har tagit på min telefon i går. Ja det var minst 50 så jag satt och raderade så kollade jag på klockan och den var då 04.47. Och jag får panik då om jag inte somnar om, men det tog inte så lång tid innan jag somnade. Tror jag har faktiskt ingen arning om det men jag hoppas eller vad man säger. Idag så är Matilda sjuk och jag brukar cykla med henne till skolan när jag är hos min pappa. MATILDA JAG VILL SÄGA KRYA PÅ DIG❤❤ hoppas att du mår bättre! Men nu så ringde Anna och sa att min cykel var hos dom så sengångaren måste gå till skolan... Men vi ska ändå köra frågestunden idag. Matilda är med på Skype så svarar hon på frågorna via Skype. Men ha det bra till vi ses❤ //manda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: