Bff 4-ever

2013-06-19
07:54:24

Fullt upp
Igår så hann jag inte skriva så mycket med fotbollen. Det är ju på sommar lovet man ska bara chilla och vara med vänner hitta kärleken, men lilla jag har aldrig en ledig tid nu. Fotbolls skolan sedan är jag med kompisar men vi chillar inte utan vi gap skrattar så vi får ont i magen. Sedan så har vi fotboll på tisdag och torsdag så då går jag dit. Och när det är varmt så åker vi ut med båten och badar. Och det som Ebba skrev att jag doppade mig bara tre gånger. Ebba doppade sig inte riktigt! Men jag hatar när folk vinner (dålig förlorare jag vet) alla säger det till mig typ. Men i dag ska jag ut med båten grilla. Eftersom jag Anna och Ebba inte skulle till ute simbadet:( Men nästa vecka tror jag det är då ska jag ut och segla med mammas kompisar. Men igår så blev jag jätte blöt...IGEN! Fattar inte riktigt varför jag går med på sådana saker....! Och stakars Anna som var sjuk i går..Men vi mötte p-01 och det blev 2-2 först så stog en 02 för vi har massa med 02:or i våran grupp men så stog hon och hon missade bollen hela tiden! Sedan så skulle jag stå och då blev det inga mål (säger vi) 1 mål då och domman tog bort vissal mål sa han så jag ska ha revansch!! Fast då måste jag stå och jag kan inte brotta ner killarna. Men våran hämd kommer!!! \manda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: