Bff 4-ever

2013-06-16
00:05:13

Matilda ska ju åka iväg på språkresa (på tisdag..) Och jag kommer sakna henne såå..! :'( men jag hoppas det blir kul för henne ❤ ! Vi är ju BFF's, och de var därför Vi egentligen skapade bloggen... Vi skulle ha en bästis-kväll och de var då vi bestämnde att vi skulle skapa en blogg +instagram (forebestfriends) Men nu i bloggen skriver mer om oss själva... Inte tillsammans. Hoppas de går bra. NI kanske tycker de är typ "onödigt" att ha en blogg tillsammans, att man liksom kan säga det till varandra istället för att ha bloggen..? Men de är att vi har något gemensamt... Att de betyder något för vår vänskap, inte så att om inte bloggen fans skulle vi ha en Dålig vänskap. Ååh nä..! Men vi (jag..?) vill egentligen bara ha den för att visa alla de andra tre att de betyder något stort i livet ❤! Azzå mina BFF's betyder allt för mig, de kanske inte fattar exakt hur mycket.. Men jag hoppas de vet! Även om jag kanske inte hade en "toppen" dag så är jag med dom. Sen efter vet jag inte vad som var dåligt... De gör mig glad, lycklig och skrattig :D _________________________________________ Men sen är de oxå kul att ha en blogg, med några läsare❤! Kraam! //Ebba :* :*

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: