Bff 4-ever

2013-06-17
21:15:05

båt turen! :D
Efter att vi sagt hejdå till Matilda som åker tidigt imon :'( åkte jag,Anna och Amanda ut med Amanda's pappas båt. Vi åkte till ett ställe som vi har döpt till '' hunden''. när vi skulle bada upptäckte jag att jag GLÖMMT min badräckt! Så jag skulle filma när Anna och Amanda badade istället :I Men när Anna var halvägs ut i vattnet såg hon en brän-manet, som jag tror hon brännde sig på :S :( :I så hon ville inte bada mer... Så då fick jag låna hennes bikini :D hurra! Så då badade bara jag och Amanda istället ;) De var kalt men ändå kul! jag doppade mig 4 gånger och Amanda ''bara'' tre d: men sen åt vi mat och soolade B) Men såklart saknar vi ju Matilda där, men hon skulle ju såklart mysa lite med familjen också! :D och så skulle hon lägga sig tidigt.. för (som jag skrev förut..) hon skulle ju upp jätte tidigt typ kl. 00.03 :O sen åkte vi ( jag, Amanda, Anna, Amanda's pappa och hennes lillebror) hem och nu har jag precis ätit och så skriver jag på bloggen. Imorgon är det en ny dag, och jag ska upp 07.30 :O för fotbolls skolan/ lägret startar 09.00! Ha de braa // Ebba! :D Ps. jag gjorde många smilesar om ni märkte det... men de är väl bara kul..? :D ;) :p Ds.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: