Bff 4-ever

2013-06-13
20:53:42

Är så jävla trött på detta!
Asså folk går ut på nätet skriver vad fan som helst och massa med kändisar lägger massa med energi på detta. Men vanlig mobbning det är en annan sak. Jag tycker att nät mobbning är as fel men vanlig är jobbigare. Jag har inte så jobbigt i skolan oftas men vissa dagar så är det en jävla skit. Jag har finnar i pannan och jag har fattat det många folk frågar "vad är det i pannan?" "Varför har du finnar" " tvättar du dig dåligt eller". Jo vet ni jag tvättar mig fan varje morgon och kväll i bland på dagen. Jag har testat allt men inget funkar. Jag har SKIT dåligt självförtroende tack vore detta och ingen i släkten hade finnar eller har utan bara jag. Och en till sak folk säger fast detta om mina tänder. Jo mina tänder är gula vet ni varför? NEJ precis det är bara vissa som vet men jag säger det här och nu. Jo när jag var liten så använde jag eller åt något som mina tänder inte "tålde" men det tog bort dom sakerna som gör tänderna vita. Och jag fick en kommentar som jag grät fan över sen! En liten jävla kommentar som förstörde min dag och jag vågar inte vissa hur ledsen jag blev för då är man helt plötsligt en tönt. Men jag frågade om jag fick smaka på en glass men den personen sa -nej du har inte borstat tänderna idag. Åå en liten sak förstörde min dag och inget självförtroende blev kvar och nu jobbar jag upp det. Men tänk på det lyssna på dom som vill hjälpa till med nätmobbning men vanlig är också jobbig. Ha det bra och tänk på det❤ //manda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: